Tupakkateollisuuden markkinointia rajoitetaan ankarasti, joten he ovat keksineet keinoja tuotteittensa piilotettuun markkinointiin. Tänä päivänä some antaa tupakkayhtiöille valitettavan hyvän areenan tuotteittensa näkyvyyden edistämiseen. Savukeyhtiöt ovat jääneet kiinni somevaikuttajien käytöstä nuoriin kohdentuvassa piilomarkkinoinnissa, mutta voiko jotain samanlaista liittyä myös nuuskan markkinointiin?

Hei opettaja tai sinä joku muu joka työskentelet nuorten parissa!

Tässä vähän pohdittavaa nuorten kanssa:

1. Ketkä ovat somevaikuttajia?

2. Millainen vaikutus vaikuttajilla on käytökseemme ja valintoihimme?

3. Mitä tarkoittaa piilomainonta?

4. Oletko sä koskaan ”langennut” vaikuttajamarkkinointiin?

5. Onko nuuskan piilomarkkinointi susta ok?

Lisää materiaalia sinulle nuorten kanssa työskentelevä: buenotalk.fi/ammattilaiset/.

Seuraa meitä myös muissa kanavissamme!
📹 TikTok:   / buenotok  
📸 Insta:   / buenotalk  


Kiitos, että olet osa BuenoTalk-yhteisöä ja teet työtä nuorten hyvinvoinnin eteen! <3

Edellinen Seuraava

Lisää juttuja tästä aiheesta