Snadi pettymys! Jos ME saadaan näitä hehkeitä ehdotuksia, niin kuinkakohan helposti kaikki muut saavat… 🤯
Houkutus voi olla suuri, mutta think twice! 🧐

Valitettavasti seuraajille ei yleensä kerrota, onko vaikuttaja sopinut tuotteen valmistajan kanssa yhteistyöstä, jolloin tuotteen näkyvyydestä maksetaan korvaus. On hyvä ymmärtää, että julkaisun ei tarvitse näyttää mainokselta ollakseen kaupallinen yhteistyö. Tällaiset piilotetut kampanjat ovat laissa kiellettyjä, mutta siitä huolimatta ne ovat melko yleisiä. 🤔

Nykyisin somekanavien sisällöillä on nuorten arvomaailmaan ja kiinnostuksen kohteisiin valtavan suuri vaikutus, hyvässä ja pahassa.

Vaikuttaja: Älä lähe kaikkeen mukaan
Seuraaja: Huomioi mitä näet ja miksi sen näet

🌟 #Rehellisyys EnnenKaikkea #KaupallinenYhteistyö #Nuorille #Buenotalk #KysyÄläOleta

Edellinen Seuraava

Lisää juttuja tästä aiheesta